top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תלאון אורטופדיה ז׳בוטינסקי 127 רמת גן

מדרסים אורטופדיים במרכז: להפטר מהכאב אחת ולתמיד


סובלים מבעיות וכאבים ברגליים? הזמנה של מדרסים מותאמים אישית תבטיח

שתוכלו לחזור ללכת על שתי רגליים יציבות ללא כאבים וללא בעיות. הכירו את המכון שיעזור לכם לשוב על רגליכם.


לאון אורטופדיה

הינו מכון אורטופדי ותיק העוסק בייצור מדרסים בהתאמה אישית לפי מידת גבס; ביצירת מפריד אצבעות לאנשים הסובלים מאצבעות רגליים עקומות או מאצבע שעולה על אצבע; בהתאמת גרבי לחץ לאנשים הסובלים מנפיחות ברגליים ובהתאמת אביזרים שונים לפי הצורך. המכון מנוהל על ידי לאוניד גלפונד, טכנאי אורטופדיה בעל 30 שנות ניסון בתחום, ויחד איתו עובדים בנו וביתו.


המכון מציע לאנשים פתרונות ייחודיים שקיימים רק אצלו, כשהדגש הרב ביותר שהוא שם הינו על התאמה אישית של האביזרים לצרכיו של הלקוח, לצד מעקב אחר שיפור במצבו. לטובת לקוחות המכון עומדים מגוון רחב של פתרונות לבעיות רגליים – מדרסים, מפרידי אצבעות אביזרים אורטופדיים וגרבי לחץ. כל פריט אחראי לטפל במקום אחר ובבעיה שונה בגוף.




אנשים הסובלים מכאבים בעת ההליכה ייתכן וזקוקים למדרסים. המדרסים מעניקים תמיכה לכף הרגל, מסייעים לחלק את המשקל של הגוף באופן שווה על כף הרגל ומפחיתים לחץ מאזורים בעייתיים. במכון ניתן למצוא מענה למרבית בעיות הרגליים גם במקרים הקשים ביותר, מכיוון שהוא מייצר הכל במקום והכל לפי המצב של כף הרגל.


את המדרסים שתמצאו ב״לאון אורטופדיה״ תקבלו בהתאמה אישית לכף רגלכם. הייחודיות של המכון היא בכך שהמדרסים מיוצרים במכון עצמו, בעבודת יד, תוך התייחסות לבעיה הספציפית שממנה סובל האדם. אין שני מדרסים דומים כפי שאין שתי כפות רגליים דומות.

המכון מלווה את הלקוח לאורך כל תקופת השימוש במדרסים ואף דואג לבצע בהם תחזוקה תקופתית. התחזוקה היא ללא תשלום, ובמכון אף יתעקשו שתגיעו אחת לכמה זמן כדי לעשות ביקורת למדרסים ולבדוק שהם אכן מסייעים לבעיה שממנה אתם סובלים. כשזה מגיע למדרסים, התאמה אישית היא שם המשחק, והדרך לטיפול בבעיה חייבת להיות תחת השגחה שוטפת.


בנוסף לכך, ההתמחות הייחודית של המכון היא בבניית מפרידי אצבעות בהתאמה אישית, אשר נועדו עבור אנשים הסובלים מאצבעות רגליים עקומות או אצבע שעולה על אצבע. הבעיה מתרחשת לרוב כתוצאה מבעיות פרקים או שימוש בנעליים לוחצות, דבר שגורם לכאבים ויבלות בין האצבעות ולקשיים בעת ההליכה.

מפרידי האצבעות עשויים מסיליקון במגע של עור. הסיליקון נבנה בהתאמה אישית על הרגל של הבן אדם וכמעט ולא ניתן לזהות אותו. השימוש במפרידים מאפשר למקם את האצבעות מחדש בכיוון הנכון, להיפטר מיבלות וכאבים בעת ההליכה ולאפשר הליכה נוחה יותר.




שירות נוסף שמעניק המכון הוא התאמת גרבי לחץ בהתאמה אישית לפי מידה למצבים מיוחדים. אנשים בעלי רגליים נפוחות מאוד, בצקות או ורידים בולטים, נשים בהריון עם נפיחות, חולים אונקולוגיים (סרטן) ועוד, סובלים לעיתים מהצטברות של נוזלים ברגליהם. השימוש בגרביים אלסטיות, עוזר לסחוט ולנתב את הנוזלים למקום בו הם יוכלו לצאת מהגוף. המכון מתמחה בהתאמת גרבים אלסטיות באופן מדויק לרגליכם לפי רמות לחץ ולפי מידות אורך שונות. החומר ממנו עשויות הגרביים מכיל אחוז גבוהה של כותנה המאפשרת לעור לנשום, מפחיתה הזעה, גירודים או כל אחת מתופעות הלוואי הלא נעימות שמתגלות לעיתים בעת שימוש בגרביים מחומרים אחרים.

״לאורך כל הדרך מה שמנחה אותנו במכון הוא בחינה מדוקדקת של מצב הלקוח והבנה אמיתית של הצרכים שלו, אם אין באפשרותנו לסייע לו אנחנו מפנים אותו להמשך בירור רפואי. ״רק לא מזמן הגיע לקוח שביקש מדרסים ביו-מכאניים לריצה, ובעת בדיקה שגרתית זיהה לאון ברגלו של הלקוח דבר הנראה כמו כריש דם שעלול לעשות את דרכו אל האיברים החיוניים. החדות וכושר האבחנה העדין של לאון הצילו את חייו של האדם, שאחרת היה עלול ללקות בשבץ״.

בניגוד להנחה הרווחת, השימוש באותם הפתרונות אינו מחייב שום שינוי באורח החיים, הגם שלא במידה או בסגנון הנעליים. ״גברים ונשים לעיתים חוששים שיאלצו ללכת עם נעליים במידה אחת או שתיים גדולות מהמידה שלהם בעת השימוש במדרסים, אך האמת היא שכיום המדרסים כל כך דקים ועדינים שאפשר להשתמש בהם כמעט בכל נעל אלגנטית מבלי מפריע ולקבל תמיכה רק באזור שדורש את הטיפול. ״אין טעם לעשות מדרסים אם לא יהיה בהם שימוש", אומר לאון. "רק חשוב להתאים את הנעל למבנה הרגל. אם יש לך רגל עבה ורחבה, לא משנה כמה המדרסים שלך יהיו טובים – הכאבים יבואו בגלל שלרגל איך מקום בתוך הנעל וצריך לקחת בחשבון גם את מידת הרוחב".

כמו כן, המכון נותן שירות לחברי כל קופות החולים בהנפקת אביזרים אורטופדיים. ניתן לרכוש אביזרים אורטופדיים ומדרסים בהתאם להסדרים השונים הקיימים בכל אחת מקופות החולים הללו. תשמחו לשמוע שהמחירים במקום שווים לכל כיס – ולבריאות שלכם, כמובן, אין מחיר.


כתובת: רמת גן, ז'בוטינסקי 127 (נמצא על הרחבה של גרונר מול המשטרה) טלפון: 03-9065777

שעות פעילות: א'-ה: 19:00-09:00 ג': 14:00-09:00 ו': 13:00-09:00


הכתבה פורסמה בתאריך: 28.11.19 12:20 באתר "השיקמה" מאת: גיא כספי


81 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page